Informasjon om VolleyUka!

Postet av Volleyball den 8. Nov 2018

Vil du ha mer informasjon om VolleyUka? Se nedenfor!


NB! Fristen for å få førsterett på dugnadsjobbing er den 15. Desember. Etter dette åpner vi for at eksterne kan melde seg på. Det er altså lurt å være tidlig ute! 


VolleyUka 2019 varer en hel uke fom. mandag 7. januar til søndag 13.januar.

Mandag: 

Vi skal holde på med opprigg i hallen fra kl.13-kl.17! Etter dette er bedriftsturnering i hallen. Her skal vi være med på å holde turneringen gående med både sekretariatsfunksjon og dømming av kampene. Bedriftsturneringen varer fra kl.17.00 - 23.00. 


Tirsdag:

Denne dagen skal vi ferdigstille kamparena til EM-kvallik. Det er kun jobb på dagtid denne dagen, da vi må være ferdig med opprigg kl.16.00. Rigging av kamparena er derfor satt opp fra 10.00 - 16.00. Fra kl.15.00 er det trening for finalelagene i EM, så her er det også mulig å få med seg en volleyballtrening på høyt nivå. 


Onsdag:

Norge spiller EM-kvalifisering! Derfor trenger vi mange til å hjelpe til som banemannskap, billettselgere, vakter, kiosk, osv. Tenk å få sett en internasjonal kamp på skyhøyt nivå, samtidig som du kan tjene inn depositumet ditt! 

Oppmøte kiosk: 15.00

Oppmøte billettselgere, banemannskap og vakter: 15.30

Dersom du skal jobbe på denne dugnaden bør du sette av hele kvelden. 


Torsdag: 

Denne dagen starter vi opp kl.08.00 med rigging i hallen. Her trenger vi mange til å hjelpe oss. Banen som ble brukt til EM-kvalifiseringen skal flyttes, tribuner må flyttes, og hallen skal være klar til turnering for Folkehøgskoler fra kl.14.00. Vi trenger dermed noen i sekretariat for turneringen mellom kl. 14.00 og 19.00. Arbeidet fortsetter også etter turneringen, med ferdig opprigg av baner og arena til NM for regionlag. Denne dagen kan du altså jobbe helt fra kl.08.00-23.00 med ulike ting. Spesifiser derfor gjerne om du vil være med på opprigg på morgenen, Folkehøgskoleturnering (inkl. kiosk), eller opprigg på kvelden. Det er mulig å være med på flere aktiviteter for å tjene inn mer penger når man først er i hallen. 


Fredag:

NM for regionlag U16 begynner! Det skal være åpningsseremoni kl.10.00 og deretter begynner kampene! Kampene går fra litt over 10.00 til ca.19.00/20.00. Derfor har vi delt sekretariatsfunksjon, og baneansvarlig i to vakter (enten fra 09.00-15.00, eller fra 15.00-20.00). Ønsker du likevel to vakter på rad er det bare å si ifra! Man kan også jobbe i kiosk, eller med billettsalg! 


Lørdag: 

Cupfinale! 

Denne dagen trenger vi mange frivillige til å jobbe i hallen! Det skal både spilles NM-regionkamper på morgenen, og cupfinale på ettermiddagen. Vi trenger sekretariat, banemannskap, kioskselgere, billettselgere, vakter, osv. Det er mulig å jobbe fra så tidlig som 07.30 fram til ca. midt på dagen, eller fra midt på dagen og utover ettermiddag/kvelden. Hvis du ønsker å være banemannskap (balltriller, mopper, sekretariat osv) må du sette av hele dagen, og være fleksibel (man vet aldri hvor mange sett som spilles). 


Husk at det er fest for de frivillige lørdag kveld!

OSI har satt av masse penger til å holde en fest for alle de frivillige som jobber under VolleyUka, og dette blir helt sykt bra! Vi setter opp busser som tar deg direkte fra Ekeberghallen til fest dersom du jobber frivillig på lørdagen. 

Det blir kåringer, mat, drikke og masse moro! Dette er takken til DEG for at du er så fantastisk at du jobber frivillig for den beste klubben i Oslo <3


Søndag: 

Den siste dagen i VolleyUka består av finaler for NM-regionlag og nedrigg. Her trenger vi mange til å hjelpe til som sekretariat og banemannskap, men også mange til å rigge ned slik at det skal gå raskt og smertefritt. Her kan man jobbe fra kl.08.30 på morgenen, og nedrigg beynner kl. 15.00. Vi satser på å bli ferdige til kl.21, men vakten er satt opp frem til 22.00 i tilfelle det tar lengre tid enn forventet. 


Alle frivillige får en bong de kan løse inn i en porsjon mat og en drikke i kiosken. 


For å melde deg på dugnad: Send mail til Annelifg@gmail.com




Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.